Fettisdagen

Ja det är det idag, och självklart måste man ju äta en semla då! Men vet ni vad? Jag har redan ätit tre stycken, bara iår hihi! De är så himelskt goda, det och mjölk till, eller kaffe! Nam nam. Vid 13.30 skall jag och mormor in till Färgelanda en sväng och göra lite ärenden och sedan handla och då blir det semla ner i kundkorgen såklart! Åhh gott gott. Mamma slutar kl 14.00 på konsum och det passar perfekt att åka in då så hon slipper cykla hem.

Nu om en alldeles liten stund så fort jag druckit upp min kopp kaffe skall jag och Bamse på långpromenad i det strålande fina vädret :) 3 plusgrader ute och solsken, vilket väder!

Nu längtar man verkligen till vår och sommar, och efter det börjar man förhoppningsvis på universitet/högskola! Åhh vad livet leker säger jag.

Ne nu skall jag ut med Bamse sedan in till Färgelanda. Ha en trevlig fettisdag :)
/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit tre semlor? Jag tar min första i kväll, haha!! Kram till dig

2009-02-24 @ 16:18:44
Postat av: Jeanette

haha, vart jag anonym nyss?

2009-02-24 @ 16:19:32
Postat av: Mia

Gott gott med semla =) ja jag hade sådan tur att jag fick en semla gratis idag, för handlade manf för över 200 kr fick man hämta ut en semla på NK i Bollnäs, och den var supergod =) Så nu har man dom hembakta kvar ett tag till hihi.



Fyndade idag på bokrean, resultatet ser du i min blogg!



Åh härligt med långpromenad, jag och Freja tog en tur på sparken då vi kom hem från bollnäs, det har även här varit strålande väder, med plus 3 grader och solsken lite då och då.



Ha de så bra!

Postat av: Mia

glömde skriva att handlar man för 200 kr på bokrean på helins, ska de stå =)

2009-02-24 @ 18:19:02
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback