Lördagkväll

..Eller snart snarare Söndag natt. Konstigt att jag bloggar så sällan på kvällarna, men nu blir det ett sent inlägg för en gångs skull :).

Ikväll var
Maria och Freja hit då vi åt god mat (potatisgratäng, fläskfilé och sallad) Mums fillebabba! Vi tittade även på melodifestivalen som förövrigt startade idag, men det visste ni säkert redan :) Jag vill inte säga mer än att jag inte tyckte startfältet var särskilt starkt. Alcazar och Marie Sernholt var de jag tippade till final, då iallafall en av de kom med :) Sedan förstod jag inte Carolina Af Ugglas låt mer än att hon hade en enorm inlevelse! Förstår dock INTE låten och att den gick vidare också, oj! jag måste ha missat något.. Efter melodifestivalen skjutsade jag Simon och hans kompis Erik till någon fest på Borgen (fint ställe i Edsbyn som ligger på ett berg:)). Var längesedan Simon var ut nu så jag hoppas han har sådär extra extra roligt med sina vänner! Sedan lämnade jag av Maria och Freja i Viksjöfors och kvällen har varit supertrevlig :) Resten av kvällen blir lugn, lite tv och sedan skall jag och Ebba slänga oss i sängen och sova.

Åh lyssnar på massa hög musik genom hörlurarna på datorn, The Hives.Sjukt härtligt må jag säga :) Skulle ja ta ur hörlurarna nu skulle grannarna vakna och lite till. De skulle flyga upp rent ut sagt! mohaha. Nejdå, måste säga att vi har underbara grannar. Mest äldre men även en ungdom precis under oss i huset. 8s lägenheter i vårat hus och vi bor precis i mitten. tänk er en fyrkant med tre rader vågrätt och tre rader lodrätt och vi bor på mittenrutan. Haha! nu vet ni ifall ni skulle undra.

Ne nu blir det tv innan läggdags.
Fortsatt trevlig lördag/söndag!

/Ann-Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback