mittwoch

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade i bloggen. Det har heller inte hänt något speciellt :) I måndags var en helt vanlig ta det lungt dag med mycket slapp och tisdagen ungefär likaså. Var på skolan igår förmiddag och hör och häpna så pratade jag med mamma i ca fyra timmar på telefon hihi. Från halv tre till 18.10. Vi hade uppenbarligen mycket att berätta och prata om :) Kul kul var det! Vi pratade bl.a. om när jag skall hem och hälsa på och att hon och Rickard redan börjat med en nedräkning. Visst har jag en underbar familj? På kvällen blev det pluggande och top model för min del och när Simon kom hem från jobbet 23, var det nästan dags för läggdags.

Idag stod klockorna på 07.15. Vi klev upp för att sedan åka till Bollnäs. Simon hade körlektion 9.35 och jag passade på att hämta ut mitt pass hos polisen. Ebba hängde med såklart :) Handlade lite och käkade på Max, friscomål såklart!
Nu är vi precis hemkomna och om en stund skall jag och Ebba över till viksjöfors för att hälsa på
Maria och Freja. Där skall vi umgås, räkna matte och äta mat tror jag :) Ikväll blir bara plugg då jag igår satte mig ner och gjorde en planering över vad som skall göras under vårterminen. Tur var det för jag hade inte en aining om att det var så mycket. Jag trodde att jag med inga problem kunde åka hem och hälsa på utan att direkt behöva plugga, men så är icke fallet! Men nu har jag gjort en planering och det känns otroligt skönt och strukturerat nu!

Nu blir det en liten lässtund. Oj, borde även till bibblan en sväng. Tror jag skall dit nu.

Hejs svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback