Onsdag

Redan! och jag som inte hunnit med så mycket pluggande. Hjälp vad tiden går haha! Till helgen skall jag ta upp resväskan och smått börja packa för nästa fredag bär det av. Hemåt till familjen på västkusten :)

Igår var jag till Maria och taxametern Freja. Vi tränade en liten sväng (Pilates får man göra om man har stilla hundar haha), pratade, fikade, åkte till hennes mammas grav och hade en allmänt supertrevlig tisdag :) Kom hem vid 16.30 och då började jag och Simon med maten, lasagne. Mums! På kvällen tog vi en promenad med ebba och passade på att gå till återvinningen och panta burkar. Häääärligt!

Just nu sitter jag med dagens kopp kaffe och surfar ikapp mig (hade inte på datorn igår). Även Melinda skall komma bort en sväng senare med sin lilla valp Greven hihi. De som är födda på samma dag, d.v.s. 25-10-2008 (fyra månader 25 februari). Ebba har nyss fått nötfärs och ligger nu bredvid mig i soffan och sover lite middag :) Tror hon sprang av sig all sin energi när vi var ute imorse.

Nu ska jag surfa en sväng sedan ta tag i mitt svenska B tal om Ernst Hemingway.
Have a nice day everybody! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback