Packat och snart klart!

Ja det är precis vad det är alldeles snart. Tror jag, ska jag väl säga :) Måste tänka noggrant igenom om det är något jag glömt packa ner. Nu är det mesta nerpackat, bara det som skall användas ikväll/imorgon är ännu inte nere, men det tar jag imorgon. Men jag skall skriva en lapp så jag inte glömmer!

Ebba ligger här bredvid i soffan och myser och det ser så mysigt ut att jag alldeles strax efter detta blogginlägg också skall mysa ner i soffan bredvid henne framför "du är vad du äter". Efter det blir det lyxfällan och ja efter det, ja då slutar i princip Simon, shohoooo :). Ikväll blir det till att ni vet umgås sådär extra extra! vi ska ju trots allt vara utan varandra i tre veckor. Samma gäller Maria och Freja, utan dem i flera veckor. Ja jag kommer sakna er! Men hemma blir det röj, alltid någon hemma och det skall umgås till tusen :) Pappa kommer också hem imorgon (jobbar i Kungsbacka på vardagarna), så helgen bjuder på massa kul hemma. Ja redan på lördag skall vi ner till Göteborg en sväng, trevligt!

Nu blir det mys i soffa nett tag! Hoppas ni har en trevlig torsdagkväll.
/Ann-Charlotte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback