Promenad, lunch, pluggande

Nu har vi kommit hem och har varit hemma drygt en timma. Det blev lax och pressad potatis och en lyxbuffé till sallad alltså :) Det var sallad, tomater, kikärtor, fetaost, majs, kronärtskocka, sparris och vitlöksklyftor, man kan inte annat än att säga mums! Och jag som även älskar mat :) Det finns inte mycket jag inte äter, och tycker ofta om att testa på nya saker.

Nu sitter jag här framför datorn och har börjat disponera mitt tal. Har fått fram en inledning och sitter nu med huvudtexten. Sedan behövs en "knyta ihop säcken" och få "publiken att komma ihåg det viktigaste" avslutning. Japp söndagens funderingar detta! haha. Skall snart lägga av och plugga för att umgås med Simon och Ebba ikväll :) Det är ju trots allt söndag! Förövrigt städar Simon toaletten nu hihi. skurar den ut och invändigt, och skinande rent.

Ne nu åter till det informerande talet.
Innan jag avslutar så måste jag tala om hur underbart vädret är idag!. Som sagt tog jag, Simon och Ebba en promenad till lillbo förut och hjälp vad soligt och härligt det var ute. Det var bara -3 grader och solsken så då fick vinterjackan hänga hemma och jag tog istället vårjackan som var perfekt idag!

Nu tillbaka till pluggandet. Trevlig fortsatt dag!




Kommentarer
Postat av: Mia

Vilka härliga bilder det var på Ebba =) Vi kan ses på tisdag och onsdag istl, eftersom båda har saker att göra imorrn =) Jag kan ju plugga matte själv imorgon =) Så kan du komma hit på tisdag efter du varit i skolan och hållit ditt tal, och så kommer jag till dig på onsdag, så simmar vi och så pluggar vi matte sen, blir de OK? =) Ha en forts trevlig söndag ni med.

Postat av: Melinda

Hehe men va söta bilder!

Nä vi var aldrig in till själva city i bollnäs, vi höll oss lite utanför hos ett par bekanta bara, men de va kul de me :)

Hoppas du fick mycket gjort med pluggandet :)

2009-02-16 @ 00:31:16
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback