Rolig onsdag!

Dagen idag har varit jättetrevlig! Vid 09.30 kom Maria hit och efter lite ärenden på byn gick vi och simmade i en halvtimma. Jättehärligt såhär på förmiddagen! Borde göras oftare. Efter simning åt vi lite lunch (man blir ju jättehungrig efter en simtur) och fikade efter det (hade kvar princesstårta sedan igår hihi) och pratade om allt möjligt kul som går att prata om :) Vi räknade även lite matte och lagade på eftermiddagen middag. Lax, potatis och ärtsallad haha. Ärtsallad med lite gurka och touch av avokado som Maria sa ;), men gott var det! Vid 18 gick Maria till skolan för att ha matteprov och hon klarade provet så jag måste gratta henne! Grattis Maria, du är grym! :) Visst är känslan efter att ha klarat ett prov underbar? Man blir så varm och glad inombords och får bättre självkänsla :). På tal om prov så skall jag också ha matteprov imorgon på morgonen. Skall sitta nu ikväll och kika igenom och repetera.

Vet ni? Jag har även inte packat ännu. Jag som brukar vara så tidig på detta. Hur kan det komma sig? Tror Simon är trött på att ha en stor liggande resväskan mitt på vardagsrummet i cirka en vecka. Det blir ju dessutom svårare om man också hinner städa innan man åker hem.. haha! Men imorgon måste jag packa klart, för på fredag morgon börjar bilresan :)

Nu är det matte som står på schemat!
Tack för idag Maria!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja tusen tack själv vännen för en jättetrevlig dag! Vi får börja simma igen då du kommer hem från Ödeborg. Är ju så härligt att simma, fast vi får lära oss att andas riktigt hahah! Ja de är en underbar känsla då man klarat ett prov, självkänslan ligger verkligen på topp =) Och du kommer klara provet imorgon, du är så otroligt duktig på matte, så de blir en baggis för dig imorrn =) Haha, ja våran ärtsallad vart ju skitgod haha. Ha en jättebra vistelse hemma med familjen nu, jag och Freja kommer sakna er! Nu ska vi lägga oss och sova, är sååå trötta båda två, lite mys först sen sova hihi. Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback