Söndagen

Denna dag har varit som en söndag ska vara enligt mig. Sovmorgon (steg upp 10.30) och vid 12 tog jag, Simon och Ebba en promenad hem till Simons föräldrar. Där åt vi en skitgod lunch! Och hoppas ni läste skitgod för det var det godaste jag ätit på länge! Älggryta med potatis och sallad. Lyxig mat på en söndag va? ;) hihi. Vi kom ganska nyss hem därifrån då de var så snälla att skjutsa hem oss.

Nu håller jag på att göra en fruktsallad, bre två mackor och koka te för att sedan bänka mig framför tvn med en film, The Notebook. Hört några som sagt att den är jättebra så ikväll passar det alldeles ypperligt att titta på filmen då man iallafall inte orkar göra värst mycket.

Ne nu åter till min middag/kvällsmat :)

Hoppas ni haft en lika trevlig söndag som oss!

 


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag har utmanat dig, kolla in min blogg =) Du ska svara på lite frågor =) Gott med älggryta, mums!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback