Torp

Idag hade jag klockan på 8.30, och klockan 9.45 åkte jag och mormor ner till torp. Hon skulle nämligen möta Peo där och även köpa en sladd till hennes nya telefon. Jag passade då på att kvista iväg till Böcker&blad för att titta på deras utbud nu under bokrean (har ett presentkort på 200 kr som jag fick av rektorn på studenten). Jag hittade två böcker, "sluta kämpa - börja leva" med Sanna Ehdin och "Bli en vinnare av kognitiv coaching" av Eva Rusz. Se om man får nå bra tips, tycker om att läsa om inre harmoni och att vara nöjd som den man är :) Sedan tycker jag om att ha mål i livet och boken "att bli en vinnare" verkar handla mycket om att följa sina mål utan att de rinner ut i sanden. Skall bli intressant att se hur böckerna är! Synd de inte säljer "den självläkande människan" av Sanna Ehdin längre, har letat i många bokaffärer. Hoppas man har turen att springa på den någon gång. Efter lite bokköp och strosande i affärer (hittade förresten kavasakitygskor som jag vart grymt sugen att köpa, men skall fundera ett tag) gick jag till mormor och Peo som satt och fikade. Mormor bjöd på fika, så en ost&skinksmörgås satt fin fint :). Efter fikat blev det hemfärd.

Nu skall jag och Jessica ta en liten promenad med valparna, blir bara en kort för Rickard har en kompis här, sköna Theodor!

Och vet ni? Snart kommer pappa hem efter en arbetsvecka i Kungsbacka, alltid lika roligt hihi! Jag säger bara tummen upp för helg!

Trevlig helg allihop!
/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken rolig dag =) Evas bok funderade jag på att köpa men då kan jag ju låna din då du läst klart =)



Ha en bra helg med familjen nu. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback