Bostad

Eftersom jag är en tänkare, så har mycket tänkande gått åt till bostäder idag. Ja på förmiddagen tittade jag och mamma inne på http://www.hemnet.se/ på olika bostadsrätter. Ja man satt och funderade och tänkte att : En dag skall jag också köpa en sådan fin lägenhet! En sådan man bara drömmer om helst. Den behöver inte ligga på kungsportsavenyn i Göteborg, utan det är själv lägenheten som man måste dreggla åt, självaste planlösningen!. Man sätter upp massa bilder i huvudet om hur man vill att sin lägenhet skall se ut, vilka färger, möbler, detaljer osv, och jag älskar att fantisera om detta! Jag menar, efter jag utbildat mig och faktiskt fått ett jobb med fast inkomst, då skall jag se till att köpa mig en fin lägenhet! Det kommer ta ett par år, men det är det som är själva tjusningen. Vägen dit är den som är rolig, för vet man vad som komma skall så kämpar man mer än gärna! Det är så roligt med mål här i livet och efter att ha klarat målen belöna sig med något man verkligen vill!

Här hittade både jag och mamma en favorit, en lägenhet båda föll för (titta främst på planlösningen, sedan är inredningen bara ett plus). Den är lite stor för min smak då jag vill börja med en lagom stor men en sådan lägenhet skulle jag inte ha tackat nej till! Snyggt att de har blandat modernt med gammalt :)

Här är en liknande lägenhet på samma område (heden, Göteborg) Verkligen i min smak! Liknande lägenhet har jag inte sett! Supersnygg.

Nu måste jag kvista in till Färgelanda en sväng och hämta mamma som slutar 21.12. Får titta på fler lägenheter senare och lägga upp fina fräscha i min stil. Åhh vad roligt att drömma sig bort ibland :) Tänk att det faktiskt kan bli verklighet en dag? Men den dagen måste komma när det känns rätt!

Ni får ha en fortsatt trevlig kväll!
/Ann-Charlotte

Kommentarer
Postat av: Mia

Wow säger jag då bara vilka lägenheter, jag skulle lungt kunna bo i båda två =) Fast ettan föll mig mer i smaken fast båda var ju ursnygga! Låt oss drömma oss bort en stund....... =)



Ha en bra helg önskar vi i vichan.

Postat av: jeanette

Wow, det var inga dåliga drömmar inte! Jag drömmer mig bort framför datan med hemnets hemsida, även jag!



Hoppas allt är bra där nere, kram Jeanette

2009-02-27 @ 08:14:42
URL: http://[email protected]
Postat av: Tess

godmorgon allt bra idag?

själv e de ok igår så sålde jag min pärla så är lite små deppig, visst skönt att bli av med henne men ändå haft henne sen hon va ny;/

hoppas du kikar in kram

2009-02-27 @ 08:18:39
URL: http://misstessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback