Utmanad

Jag har blivit utmanad av min gamla klasskamrat Sanna :)

Regler:

· Gå in i mappen mina bilder

· Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte & sjunde bilden i den aktuella mappen

· Släng upp bilderna på bloggen och skriv något om den

· Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade





Ja detta var mina två bilder som fanns i den sjätte mappen inne på mina bilder och som även fanns på sjätte och sjunde plats. Man kan inte säga annat än att man får sommarkänslor! Detta är från midsommar 2008 i Dalarna med Simons släkt, en jättetrevlig helg som man nu varit till i två år irad.

Efter att ha sett dessa bilder kan jag inte annat än att börja längta efter vår och sommar :) Den sistnämda bilden ser väl smaskig ut? Sill, röror, potatis och mycket mer som hör midsommaren till, nam nam!

Jag utmanar alla som vill göra denna utmaningen! :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Oj vad mat, gott det ser ut! Tusen tack för igår, det var jätteroligt och god mat =) Fy jag e alldeles slut nu, varit ute och skottat snö. Ha en bra söndag. Vi ses till veckan. På tisdag va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback