Utmaning

Ja idag blev jag utmanad av Maria hihi. Alltid lika roligt!

Man skall svara på några frågor, så här under kommer de.

Favoritmat:
Jag kan inte peka ut någon speciell maträtt eftersom jag tycker om så mycket! Det finns knappt någon mat jag inte äter. Husmanskost är klart favorit, som bruna bönor med fläsk, rotmos och älgkött m.m. Olika pastarätter och mycket mycket mer!

Favoritfilm:
The notebook som jag nyss såg! Precis en sådan film jag älskar. Felon, just like heaven, the holiday är några fler bra filmer! Finns många bra :)

Favoritbok:
Nu är inte jag så bra på att läsa böcker tyvärr (önskade att jag var bättre, för det är mysigt), men om jag skall läsa vill jag helst läsa verklighetsbaserade böcker eller faktaböcker. Kokböcker skulle jag vilja läsa mera :)

Roligaste minne:
Oj jag har massor av roliga mínnen! Finns så otroligt många roliga minnen jag har med mig i ryggsäcken :) Men utomlandssemestrarna med familjen är enormt roliga minnen, likaså studenten och många fler. Tycker livet består av massa roliga minnen :)

Favoritfärg:
Många och det beror på vad det är till. I lägenheten gillar jag ljusa basfärger med färgglada detaljer och på kläder har jag alla möjliga färger men två absoluta favoriter är gult och korall.

Mest pinsamma:
Oj pinsammaste? Jag kan berätta att jag är rätt klumpig av mig och såhär i efterhand kan jag tycka att mina klumpigheter är rätt roliga, men inte just då det hänt. hahaha! Ett exempel är när jag skulle äta god middag med Simons släkt (Simon, hans bror, föräldrar och hans mormor och morfar). Jag har varit lite nervös förut då jag vet att jag är ätt klumpig. Men jag försöker ta det lungt och inte göra något (jag vet att det är när jag försöker "skärpa" mig som dessa incidenter händer), men så ska jag ta och äta en liten cocktailtomat. Den var lite stor och när jag bet hål på den sprutade det ut sådan där tomatsaft över bordet och hamnade precis bredvid Simons mammas tallrik. Tänk om det hamnat i hennes tallrik? Fy vad jag hade skämts, hahaha! Det vad pinsamt just då men nu, ja nu skrattar jag bara åt det :P En annan sak är när jag i början var tillsammans med Simon. Jag var upp till Edsbyn och hälsade på under ett lov under gymnasietiden. Simons mamma satt och läste i köket och jag skulle ställa in ett glas i diskmaskinen. Jag hör inte att den är på och bara öppnar luckan och till min fasa sprutar det upp en del vatten på mig. Just då ville jag bara sjunka genom sanden men idag är det ett roligt minne. Mohaha!

Bästa vänner:
Ja min familj är mina bästa vänner, likaså min sambo och Maria, sedan har jag roliga vänner som står mig nära :) De vänner man kan prata med ibland men man vet att man finns där för varandra!

Sötaste bebis:
Oj, vilken svår fråga. Kan inte peka ut en bebis för det finns ju så många charmtroll som får en att smälta :). Diggar bebisar!

Livs största kärlek:
Min största kärlek är hittils Simon men vi är fortfarande ung. Vi har snart varit tillsammans i 3 ½ år då två år varit på distans (55mil). Det kallar jag kärlek! 

Detta var frågorna. Om ni vill anta utamingen så varsågoda och lycka till! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback