Grammisgalan

Tittar på grammisgalan på tv 4 nu och när jag såg Timo Räisänän fick det mig att tänka på att han faktiskt var på x2000 tåget igår mellan Göteborg och Stockholm. Jag satt först i vagn tre och då gick han förbi till bistron. Jag kände då bara igen honom men kunde inte placera honom men när han gick tillbaka ja då plingade det att det faktiskt var han! förstår även nu varför han åkte till Stockholm. Ja det är ju gala ikväll :) Sitter och halvtittar samtidigt som jag pluggar lite och leker med Ebba.

Snart kommer Simon hem från jobbet, shohooo! Blir film ikväll. En riktigt lugn och mysig kväll med en bra film och ostbågar (ostkrokar som de säger i hälsingland) :)


Kommentarer
Postat av: Mia

Tackar så mycket för kommentaren om mina bilder =) Coolt att du sett Timo. Ja de var synd att inte bilen startade igår, men vi ses ju idag istl och imorrn hihi. Det ska bli så kul att få träffa er. Gu så söt lilla Ebba var då hon åkte tåg =) Måste vara många som påpekat att hon var söt? =) Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback