Helgen är här

Ja nu är det fredag förmiddag och vädret är alldeles strålande ute. Sol med ca -10 grader, härligt :) Nu har und för jag tvättid mellan kl: 11-16, och idag är det bara två maskiner som tvättas. En med sängkläder och en med mörk tvätt. Härligt att få tvättat innan helgen!

Mer idag, vad händer? jag skall snart ta tag i pluggandet, men är mer sugen på att räkna matte än att skriva om evolution. Hm, plugga blir det i vilket fall. Kl: 14.00 slutar Simon och får då helg, så kvällen vill jag tillbringa med honom och Ebba. Klockan 19 är det bandy på ön mellan Edsbyn-Hammarby, men jag skall tyvärr inte gå. Lite sugen är jag, men jag känner att jag måste hålla i pengarna. Simon skall iallafall gå, även
Maria med sina bröder. Ikväll ska jag titta på "på spåret", Filip Hammar och Fredrik Wikingsson mot Fredrik Lindström och Peter Apelgren. Får inte missas med andra ord :)

Imorgon skall jag, Simon och Maria till Valbo, strax utanför Gävle. Ja det skall bli jätteroligt att få gå och strosa på ikea, äta lunch där och sedan strosa i affärer! Var även ett tag sedan jag var där. Ebba skall vara hos Simons föräldrar :) Snällingar som vill passa lilla busfröet! Tror hon kommer ha jätteroligt!

Nu ska jag ner och hänga upp tvätt. Trevlig helg allihop! :)
Hjälp vad Ebba sover gott här bredvid i soffan. hihi.

Fotograf: Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback