New York

Vet ni vad? Jag längtar grymt mycket till New York resan nu så det inte är möjligt! Dessutom pratade vi mycket om New York idag hos Simons föräldrar vilket gjorde att man längtade ännu mer :) Hjälp vad man börjar drömma sig bort och tänka på allt som finns där att göra och vad mycket man kan se! Och det är inte ens tre månader kvar. Tiden går fort! Om någon vecka eller två skall jag och Simon föräldrar även iväg till Bollnäs för att fixa nya pass. Ja kul :) Skall ta och läsa in om Manhattan (där vi kommer tillbringa resan) om olika delar och vad det är man vill av resan. En vecka i storstaden, hur kul som helst!



Ja nu har jag avreagerat min längtan lite grann i bloggen :) Haha!


Kommentarer
Postat av: Olessia

Ja du borde verkligen längta dit :D så mycket shopping och så mycket att se :)

Postat av: Olessia

oj, jag kommer inte ihåg. Det finns sjukt många platser som man vill se som jag inte hann se. Man hinner inte se allt på en vecka eller en dag.

2009-01-12 @ 11:02:20
URL: http://nenno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback