Tisdag Förmiddag

Sitter framför Simons dator då min är avknäppt och avnjuter morgonkoppen med kaffe.  Det doftar kaffe i hela lägenheten, finns ingen godare doft tror jag. Jo, nybakat!

Efter kaffe och tandborsting skall jag klä på mig och kl10 skall jag och Ebba till Maria och Freja en sväng och hälsa på i vichan :) Trevligt skall det bli. Kul för Ebba att träffa en kompis!

Måste även berätta att nu har jag tight om tid till historiaarbetet. Det blir plugg hela dagarna framöver till nästa måndag om jag skall hinna klart. Har ju inte ens börjat, bara lånat hem de böcker som skall användas. Men det skall bli skönt sedan. Att äntligen vara klar, med både samhällskunskapen och historian. Aldrig har jag lärt mig så mycket som i höstas, kul!

Nej nu tandborstning sedan byta om för att åka :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej :)

bara kikar in och säger godnatt

Hoppas du haft en bra torsdag

www.enlitentax.blogg.se

2009-01-15 @ 22:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback