Grebbestad

Som sagt var vi till Grebbestad igår och kvällen var verkligen jätterolig! :) Tur med vädret hade vi också då det hade regnat envetet i cirka tre dagar innan och det sprack upp lagom till vi skulle iväg. Underbart! Precis som förra året var vi samma gäng, vi hade samma chafför (jag), kanske ändras till nästa år då både Simon och snart Hampus tar körkort! Vi letade fram samma nötlåt som förra året och som Hampus uttryckte det så kändes det som julafton. Vi var uppklädda och gjorde samma som förra året precis som man gör vid julafton. Träffas med vänner och släkt, klockan 15.00 är det Kalle, man äter julmat och öppnar klappar. Vår tripp till Grebbestad kändes precis som så. Vi förfestade hemma hos oss, åkte bil och förfestade i den (hade även samma platser) och för traditionens skull istället för kalle så hade vi samma låt som förra året. Haha! Vi kom dit vid 20.30 och strosade runt längs gatorna. Gick in till en restaurang/pub där de tog varsin tequila och ölade lite för att sedan fortsätta promenera omrking längs bryggan. Vi träffade folk och hade väldigt allmänt roligt! Tiden sprang iväg och klockan 00.30 tog vi bilen hem igen för att säga godnatt för dagen.

P.S. Simon kastade tre basketbollar och träffade två. vann en strut med popcorn. hihi!

Här kommer bilder från igår :)






En härlig kväll i härliga Grebbestad!
Ikväll blir en lugn kväll med tv och ev. film. En lugn och härlig kväll med andra ord :) Så ha en trevlig söndagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Haha, härliga bilder från Grebbestad. Verkar som ni haft det jättekul. Själv så jag man jobbat fre-lör-sön, delad tur igår, fy!



Självklart kommer jag ner å hälsar på er i september om jag inte kommer in på skolan. Väntar med spänning på andra antagningsbeskedet. Hoppas hoppas hoppas! Vill så gärna.



Ha de så bra min vän. Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback