Lördag kväll

Oj nu är det redan lördag, kväll! Veckan har gått med superfart. Som jag tidigare skrev blev det Liseberg i onsdags på min lediga dag i veckan och det var skitkul! Vi hade tur med vädret då det var mulet mestadels under dagen. Kom bara några droppar men två timmar innan vi åkte hem kom en hel del! Vi blev blöta men lika glada var vi för det haha :) Vi åkte lite allt möjligt och spelade även på massa hjul och tror ni varken jag eller Simon vann någonting? NÄPP! Men både Jessica, Nicklas och Madde gjorde. Grrr. Nedå, kul var det med vinster iallafall trots att vi inte vann dem! Nicklas och Madde vann varsina stora stjärnvinster på tobleronehjulet. Snacka om gott!

Sedan har jag jobbat både på torsdag, fredag och idag. Är ledig imorn och på måndag så nu har min helg börjat. Shohooo! Fast det är så roligt att jobba är det skönt att vara ledig och vila upp sig också. Ikväll blir en lugn kväll. Jessica har köpt guitarhero i helgen så nu sitter både hon och Simon och spelar :) Vill börja lära mig jag med! Men har vilat en stund först.

Imorn har vi inget planerat, så det blir en vad- vi känner-för dag, en riktigt härlig dag med andra ord :) På måndag åker sedan Simon upp till byn igen då det är dags för oss att fixa med flytten som kommer ske ner till Trollhättan i augusti. Jag jobbar och kommer inte till byn förrän runt 16-17 augusti. Då blir det till att packa och städa ur lilla lägenheten som man bott i i två år :) Kommer sakna den! och byn. Härliga byyyn!

Nej nu skall jag ut till de andra som sitter och spelar :) Ta fram lite gott och ha skoj! Så tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback