Tisdag kväll

Har jobbat ett pass ikväll (16.00-21.12). Härlig tid att jobba och superfort går den! Härlig och lugn kväll men ändå var det några ruschar med folk som kom vilket innebar att vi fick sitta i dubbla kassor lite då och då. Lite ovanligt på en tisdag men det är ju semestertider nu och det märks :) En del engelska blir det haha! Tyskar och holländare tror jag det är mest som är här och turistar. Mass norrmän har man också hört. Lär mig norska!

Imorn är jag ledig och då passar vi (jag, Simon, Jessica och Nicklas) på att ta en dag på liseberg :). En annan god nyhet är att jag och Simon har skrivit kontrakt på vår studentlägenhet på eidar. Så nu är den vår och får börja flytta in den 15 augusti om vi vill. Även första hyran är redan betald och klar. Känns så otroligt härligt och nu är det snart dags att flytta. Ja det är spännande det här! Mysig stad av det vi hittils fått uppfattningen av och sådär lagom stor. 6 km till Överby (köpcentrum) och bara några hundra meter in till stan. Högskolan precis bredvid lägenhetsområdet men ändå verkar det lugnt! Super :) Har fixat lite ärenden idag, så fler och fler avbockningar på "vad-som-måste-göras-inför-flytten" bockas av. Hihi.

Nej nu lite tv, tandborstning och sedan slänga sig till sängs. Klockan piper 05.30 imorgon! Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Mia

Men vad mysigt med en dag på liseberg, nu blev man rätt avis :) Själv ska jag jobba ikväll.



Roligt att lägenheten är eran, ska bli så kul att få komma och hälsa på er! Tror inte att jag kommer in på nån skola i år. Utan jag får nog söka igen i sept så man kommer in jan 2010 istl, hoppas ialf att man kommer in då rå.



Kram från oss.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback