Edsbyn

Sitter och bloggar i Edsbyn nu. Har precis tagit en dusch och har även packat upp lite grann, bl.a. lite kläder och hängt upp. Det var otroligt skönt med en dusch idag efter en hel dag bilresa! Jag och Ebba är ensam i lägenheten ett tag till då Simon är i Bollnäs, men han är snart på väg hem :) Min datormus har slutat fungera men som tur var har jag laptop så det finns ju en extra pekare hihi. Läre iallafall köpa ny för jag och den dära touchen eller vad man skall kalla den är inte bästa vänner, vi funkar men inte som jag och musen :)

17 grader ute här, jätteskönt och milt väder och bilresevädret har varit perfekt! Molnigt hela vägen med bara några ensaka regndroppar vid Falun. Med Ebba gick det också ganska bra men hon har börjat snora när vi åker längre sträckor och jag undrar varför?

Ikväll blir en lugn kväll med prat och tv :) Trött efter 55 mil i bilen, men en sak är säker. Det är ju så härligt att ut och köra långa sträckor och titta på miljön, fundera, lyssna på radio och musik. Ja det är riktigt härligt!

Nej nu lite tv, sedan skall jag och Ebba ut en sväng. Tänkte möta Simon vid bussen så ha en fortsatt trevlig kväll!

Och en sak får man inte glömma. Imorgon fyller Simon 23! :) Shohooo, ja då blir det födelesedagsfirande när han slutat vid 14! Men sin födelesedagspresent får han inte ännu. Det blir en kryssning till Danmark men inte förrän i Juli eller Augusti blir det dags att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback