Jobb

Klockan är sent och nu blir det läggdags! Fick hoppa in och jobba idag mellan 14.00-21.12 och det gick jättebra (iallfall var det inga kunder som sa något :)). Mycket folk innan midsommar vilket får en bara att längta dit när alla sillburkar, gräddfil och MASSA färskpotatis rullar förbi på bandet hihi. På förmiddagen hann vi sola en massa innan jobb och det är så härligt att äntligen få iallafall lite färg på kroppen sedan vinterhalvåret.

Imorgon piper klockan 04.00 och jag och Jessica skall ner till Olskroken i Göteborg med Gucci (hund) och ta bort hennes gips 07.00. Hon har fått gått med detta i 8 veckor och inte fått ha busat fullt ut, tror ni hon har energi över? Stackars lilla, men imorn hoppas vi och håller tummar att veterinären säger att hon får springa direkt hon kommer hem hur mycket hon vill! Är man valp så är man :) På eftermiddagen är jag sedan extrainsatt mellan 14.00-18.00 och ser fram emot att jobba dagen innan midsommar. Gissar på att det kommer komma mycket folk och dessutom får pensionärerna sin lön imorgon! Sedan är jag ledig midsommarafton men jobbar kväll på midsommardagen en sväng mellan 16.00-21-12. Ja jag älskar faktiskt att jobba! Har jag sagt det? :)

Nej nu åter till sängen som ser lockande ut nu och en bok! Känns som att det inte kommer ta mer än någon minut att somna ikväll.

Godnatt på er alla vart ni än befinner er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback