Midsommarhelgen

Nu är det söndag och midsommarhelgen har snart tagit slut för iår. Den har varit väldigt trevlig och lugn! På fredagen firade vi hemma i Ödeborg med familjen, mormor och Jessicas pojkvän Nicklas. Det blev tårta, midsommarmat, efterrätt och kubbspelande innan kvällen kom ifatt :).


Den smarriga tårtan med maräng, grädde och jordgubbar! :)


Nicklas och Jessica :)


Mamma och Jessica hihi.


Pappsen som kokar korv! :)



Och syster Jessica igen innan hon, Emma och Nicklas begav sig vidare ut.

Under kubbspelandet vågade jag inte ta ut min kamera haha, då det regnade till och från.. Men jag var i det vinnande laget båda gångerna kan jag tala om :)

På lördagen var det en lugn dag och vi alla var lite slöare. Morbror Micke kom en sväng och det grillades på kvällen. Jag jobbade mellan 16.00-21.12 med Sofia. Kvällen var väldigt lugn och härlig!

Idag vaknade jag senare än vanligt, eller ja jag hade klockan på 08.30 men drog mig till 10!! Ledig idag och vädret är mulet med några solglimtar och någon skur. Det är en dag inomhus med en bra bok, promenad med hundarna och ev en cykeltur senare.

Nej nu blir det läsande! Har läst ur den förra och börjat på en ny så det kliar i mina fingrar nu att börja läsa. Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Ellie

härligt! Gör du ibörjan av veckan da?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback