Mysfredag

Oj vilken härlig sovmorgon det blev idag :) Hade klockan på 07.50 men somnade snabbt om och klockan 9 tittade jag på nyhetsmorgon fram till 9.40 och kände att det då var dags för en dusch. sedan gick jag ut med Ebba och hjälp vad Edsbyn är en härlig by! Härliga människor med fin miljö. Kommer sakna både byn och lägenheten väldigt mycket. Har ju trots allt hunnit med att bo här i två år nu men nu är det dags för nya kaptiel och ställen vilket känns otroligt spännande!

Idag är det sista dagen i byn på ett tag och idag blir det till att packa, men har inte mycket att packa denna gång. Sedan blir det en ta dagen som den kommer dag. Simon kommer hem vid 14 och ikväll blir det troligt matlagning och sedan umgåskväll! Kanske åker vi hem till Simons föräldrar en sväng ikväll?

Nu sitter jag med den traditionella koppen med kaffe och avnjuter en mysig förmiddag! Funderar på att snart ta med Ebba ut och sätta oss vid en bänk och läsa lite eller så blir det läsning här inne en stund. Har tre till böcker jag vill läsa så nu får jag lägga på ett kål, för jag är inte den snabbaste på att läsa ut en bok. haha!  Behöver även lasta ut mina vinterdäck om en stund som skall med hem till västkusten. En mysig fredag med andra ord. Hoppas ni också får en bra fredag! :) Kul med jobb imorgon. Älskar faktiskt att jobba!

Hoppas vädret kan hålla sig imorgon och att jag slipper köra i större vattenmängder! Är lite nervös inför att köra imorgon, dels att jag behöver åka vid 05 på morgonen och det är risk för vilt och sedan enligt vädret så skall dret komma stora vattenmängder men förhoppningsvis hinner de avta en del imorgon. Men roligt är det att köra trots allt :)

Röda faran som mamma kallar den! Perfekta förstabilen :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi ja röda faran :) vad tråkigt att du redan måste åka hemåt igen :( vi kommer sakna er!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback