sjusovare?

Oj vaknade 10.45 idag och jag tycker inte om att sova så länge! Varför skall jag vara en sjusovare? Blä! Ställer klockan varje dag för att inte sova förlänge. Max till 9.30 och där går verkligen gränsen. Helst att gå upp mellan 7-8, det är verkligen mysigt. Älskar mornar men min kropp kan verkligen sova länge den.. Har bara hunnit duscha och föna håret, gå ut med hundarna och ringa två samtal och klockan är över 12 redan. Nej nu dags för frukost, eller snarare lunch.. haha! Fy vad tråkigt det är att vakan sent. Jag somnade innan 01, och det betyder nästan 10 timmar sömn. Varför skall vi sova så mycket för? Skulle räckt med fyra på ett dygn så man hinner med att göra mer saker :)

Sjusovaren Lotta! Hoppas jag blir en morgonmänniska snart :) Älskar ju verkligen mornar.


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Men Lotta. hahaStäller du klockan varje dag annars? TOK


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback