sol, fika och Viksjöfors

Idag är det strålande väder i Edsbyn och jag och Ebba njöt av morgonpromenaden som man kunde göra i t-shirt och nästan kortbyxor. Härligt! Kl 9.30 mötte jag upp Maria vid ica och vi gick och handlade :) Om en stund skall vi till henne i Viksjöfors och fika och prata massa, för ja det var ett tag sedan vi sågs. Ungefär tre veckor sedan och ni kan ju bara tänka att vi har lite att prata om! :)

Idag fylller även Simon 23 så Grattis till honom idag! Klockan 15 kommer hans familj och morföräldrar hit och det står fika på schemat. Mycket fika idag och en trevlig dag står framför en :)

Nej nu skall vi till Viksjöfors en sväng! Ha en trevlig tisdag alla :)

Här är han som fyller 23 år idag :) Hipp hipp hurra! Kortet är taget för cirka tre år sedan.


Kommentarer
Postat av: hej hej.

Heej! Min pappa fyller också år denna dag, härligt att fylla på sommarn. '

Jag har bytt bloggadress!



/Jeanette

Postat av: Anonym

Grattis till Simon! hade bra ni två!

2009-06-09 @ 18:53:57
URL: http://corbata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback