Sol, vind och vatten. Härliga Sommar!

Det har gått tre och en halv dag sedan cirka, ja sedan jag skrev i bloggen sist. Har mycket att göra med vädret som kommit in över Sverige. Alltså det dära underbara soliga vädret som gör att man spyr om man går in! Det går verkligen inte att vara inomhus sådana här dagar. Jag får panik! Så dessa dagar har spenderats utomhus så mycket det gått. I sändagskväll kom någon form av feber-med-ont-i-kroppen och attackerade min kropp (många på jobbet har varit sjuka) och den sitter i lite än. En enveten en! Men jobb var det iallafall i tisdags och sedan skall jag även jobba fredag, lördag och söndag. Kul, kul kul! :)

Nu är det snart tv-dags för ikväll. Ja det finns inget härligare än att knäppa på tvn efter en hel dag utomhus :). Man är så där härligt trött och vill bara ta det lungt och med ett bra tvprogram. Nu snart kommer lyxfällan.

Och vet ni? Frågade Sofia som jag jobbar med på konsum när Grebbestadskarnevalen/festivalen var och den är redan om cirka två veckor :) Åh längtar redan dit! Hoppas Simon hinner komma ner tills dess. Shohooo! Den får inte missas! Jag såg att jag jobbar på lördagen men det är mellan 07.30-16.00 så det blir efter det. Lagom.

Nej nu ut till lyxfällan. Ha en trevlig kväll!! :)

I Grebbestad förra året.

Syster Jessica, Sambo Simon, Hampus och Nicklas.


Kommentarer
Postat av: Mia

Kikar in och önskar er en trevlig helg i värmen! gu vilken sommarvärme, härligt :) Synd jag inte har tid att komma å hälsa på nå i sommar, men vem vet jag kanske flyttar ner oxå ju hihi, snart får vi veta, är sååå nervös!



Som sagt, ha en bra helg. Själv ska man jobba hela helgen, läre kila till jobbet nu. Kram från mig och lilla murklan haha.

Postat av: Mia

Jaa vilken värme :) Härligt men jobbigt att jobba i denna värme. Jobbat onsdag till söndag nu och igår hade man delad tur med bara en timmes rast puh var helt slut då man kom hem på kvällen haha. Idag har jag varit ledig, likaså imorrn :)



Hur går det på jobbet då? Trivs du? Ja du Lotta nu börjar det att dra ihop sig för beskedet från skolan, nervöst! Vi får ringa varann då vi får beskedet :) Men vi måste höras före oxå, saknar att prata med dig. Tomt utan er här uppe i Hälsingland.



Ha de så bra. Kram.

2009-06-29 @ 21:23:39
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback