Studenten i byn

Ja, just precis. Det var studenten här i byn idag :) Grattis till alla er 152 stycken som tog studenten i byn idag! Det var kul årgång som gick ur då jag kände igen de flesta från då jag praktiserade som idrottslärare och hade främst den årgången just då, men då gick de första året hihi. Var tyvärr inte med under utsläppet men åkte förbi vid Öjeparken vid 12.45 tiden och såg folksamlingen där med massa studenter hihi. Man blir på ett extra glatt humör när man ser ungdomarna med vita mössor på huvudet och minnen från när man själv tog studenten för två år sedan ploppar upp i huvudet :) Ja vilken känsla det var!

Idag var jag och Simon till Bollnäs en sväng och där fyndade jag två böcker (Sommarbarn av Katerina Januch och Sjuårskrisen av Jocie Lloyd och Emylin Rees) och även en ljuslykta + doftolja (havsbris). Härliga fynd i lilla Bollnäs! Simon köpte lite godis och sedan käkade vi på max haha! Det blev det iallafall :) Nu blir det en lugn kväll i lilla sköna lägenheten med tv, tvspel och film! Även en liten öl kommer att slinka ner, så ha en fortsatt trevlig kväll :)

Studenterna på Voxnadalens gymnasium 10 juni 2009. Bilder finns att se inne på
http://voxnadalen.ovanaker.se


Min student i södra Dalsland 2007 :) Tur med vädret måste jag säga! Högsommarvärme då :) Vilken dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback