1 mars

Tänk nu är det redan söndag igen och dessutom 1 mars! Har nyss duschat och skall snart lägga oss här i huset. Pappa skall upp vid 05, mamma skall med Rickard till skolan 8.30 och jag, Jessica och Emma (kanske Hampus) skall åka till Trollhättan imorgon vid 9.15 snåret. Jessica och Emma skall prova balklänningar, och jag skall söka jobb, japp så ser morgondagen ut ungefär! Måste även plugga, det har ju som sagt blivit lite dåligt med det här hemma. Pluggade bara en liten stund idag, lite på talet, men jag måste verkligen skärpa mig!

Nu skall jag umgås med familjen innan läggdags, hoppas ni får en fortsatt trevlig söndagkväll!
Föresten, vad roligt det skall bli imorgon, och håll tummarna för att det finns ett vikariejobb/sommarjobb!

/Ann-Charlotte


Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi men Lotta då, inte får man halka omkull =) Uscha, de är farligt ute då det blir halt. Hoppas att du hittar något jobb idag, vi håller tummarna/tassarna för dig.



Ja men självklart ska vi ses då ni är hemma i byn igen. Har säkert tusen saker att prata om över en fika =) Nu ska vi ut på en promenad i det härliga vädret, mius 2 grader bara men mulet.



Ha en bra dag.

Postat av: Sanna

Hoppas allt är bra nu när du är på hembesök :) Har utmanat dig igen :) hehe

Kram Sanna

2009-03-02 @ 14:11:11
URL: http://peeearls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback