Edsbyn

Nu är jag kommen till Edsbyn igen och bilresan igår flöt på jättebra. Jag och Ebba stannade i Hallsberg för att ut och gå och äta, annars åkte vi hela tiden och det tog 7 timmar upp. Bra vägar och lite trafik plus mulet väder, det är perfekt att köra i. Ankom till Edsbyn 20.00 igår och svängde förbi Simons föräldrar och hälsade på. Ebba blev jätteglad och viftade på svansen när hon såg dem hihi. Sedan åkte jag och Ebba till lägenheten och packade upp och vid 22 tiden tog vi en promenad och mötte upp Simon som slutade jobbet :). Hihi vi umgicks och pratade hela kvällen. Trött som man var efter en dag med bilkörande så la vi oss vid 23.30.

Vaknade 07.30 och drog oss en stund. Handlade på förmiddagen och gick ut med Ebba. Bokade tvättid (överfullt med tvätt nu haha), och testade lipz till xbox360 som Simon köpt för några veckor sedan. Haha roligt spel, och svårt!

Nu skall vi snart ut och gå igen på en längre promenad och även handla lite mer. Underbart väder idag med solsken och plusgrader :) På eftermiddagen skall jag till
Maria och Freja en sväng och hälsa på och söka högskolor på studera.nu som man förövrigt kunde börja göra igår. Och för er som skall söka, glöm inte att sista sökningsdagen är 15 April!

Jag har även en sak att berätta men gör det senare idag hihi. Jag äger bara, gud så roligt!
Nu skall vi umgås och snart ta en promenad i det fina vädret.

Kommentarer
Postat av: mia

Välkommen hem =) Meeen vad har du att berätta? Nu blev jag nyfiken.. hihi! Ses snart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback