En förmiddag hos oss i bilder


Vi vaknar sakta upp och tittar på nyhetsmorgon, käkar frukost, surfar , dricker en kopp kaffe och njuter lungt av morgonen!


10.15 tar jag, Simon och Ebba en promenad i det underbara vädret! På hemvägen stannar vi till vid konsum och handlar.


Sedan blev det lite flummande i lägenheten och tvättningen har påbörjats.


vid 12 tiden blev det lunch och det med smoothie och frukt. Receptet på smoothie skriver jag längre ner.


Efter lunch hamnade Simon på golvet och ville mysa lite med Ebba, därav den sköna läsarstilen :P Haha!

Det var vår förmiddag detta :) Härlig en vill säga!
Här kommer receptet på smoothin jag gjorde förrut:

2 ½ dl vaniljyoghurt
•  ½ banan
• 1 dl frysta trädgårdsbär

Ikväll blir en ren pluggar/tvkväll. Håller just nu på att skriva klart talet jag började för länge sedan på. Skall till och ta upp matten också en stund ikväll. Skall till skolan imorgon på morgonen en stund och räkna lite matte. Nej nu åter till talet och Hemingway, en riktig kvinnotjusare detta må ni tro!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback