förmiddagspromenad

För en liten stund sedan kom jag och Ebba in efter en underbar långpromenad i det fortfarande strålande vintervädret. Med strålande sol, inga moln på himlen, ca -3 grader och en mysig snöstig, gick jag och Ebba och njöt av promenaden. Hon fick springa lös och strosade fritt på alla pinnar etc hihi. Jag gick och blundade och njöt för mig själv och fick massor av solenergi. Är riktigt pigg idag! :)

Här kommer några bilder från promenaden.



Ja det var vår promenad detta!

Nu är det skäms på mig att jag inte börjat plugga ännu. Skall börja på direkten! Läre göra lite ärenden på byn sedan. Handla, gå till biblioteket och titta efter böcker, kanske in i blomaffären där jag fått presentkort :) Sedan mellan 16.00-21.00 har vi tvättid så nu får jag racerplugga fram till dess och sedan emellan maskinerna. Simon hjälper givetvis till men att avbryta plugget kan ibland göra en ofokuserad. Nej nu pladdrar jag igen. haha!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka otroligt fina bilder du tagit på Ebba! Och vilken mysig dag ni verkar haft =)



2009-03-24 @ 18:20:00
Postat av: mia

haha oj de var från mig kommentaren var haha! blev anonymt.

Postat av: » ROLIGHETERNA

Hej, haft en bra dag?





Sugen på ett gott skratt? Besök vår blogg! Roliga bilder,historer och filmklipp. OCH DU BELÖNAS med en länk på bloggen om du skickar in en rolighet!



Ett gott skratt förlänger livet!

2009-03-24 @ 18:36:19
URL: http://roligheternas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback