Fredag

Bara av att säga fredag gör en lite extra glad, varför är det så? Bara för att det är helg? :) Älskar varje dag på veckan men helgen är ändå det där lilla extra med fredags och lördagsmys med extra godsaker eller utgång. Idag blir det en göra ärenden dag och så skall jag till och städa upp i lägenheten. Massa grus har letat sig in i vår lägenheten, vissa korn väldigt långt in! haha. Tack Maria för at du tipsade om att städa på fredagar i stället för på söndagar. Mycket roligare och man får en nystädad lägenhet inför helgen. Även skönt att slippa städning på söndag då man oftast brukar vara extra slö då och vill ägna sig åt andra saker än städning.

Nu ligger Ebba här bredvid mig i soffan och myser, hon är så go :) Sover gott nu efter morgonrundan.
Nej nu blir det tandborstning efter morgonkaffet som var supergott!

Jag vill önska alla en riktigt trevlig helg! För oss blir det bandyfinal i Uppsala imorgon och jag längtar nå grymt! 08.30 börjar bussen rulla iväg och matchen startar 15.45. Nu fick jag låna Marias edsbymössa och så får jag låna Simons Edsbyhoodtröja som jag skall ha utanför jackan :) Även jag kommer vara rödblå! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback