Morgonpigg

Ja idag väckte mamma mig 06.55, hade ställt klockan 06.50 men drog mig bara till sju. Väldigt lite för att vara mig haha! Anledningen till att jag gick upp tidigt idag var för att skjutsa in mamma till jobbet som börjar klockan 08.00-12.00 (härlig jobbartid förövrigt), men så hade det snöat ca en dm, kanske 12 centimeter under kvällen/natten igår. Haha typiskt då det började bli vårväder ute.. Alldeles blöt och slaskig snö ligger på backen nu som man bara genom att titta på den ser hur skorna läcker igenom. Tur jag tog med riktiga skor ifall om att. Ja de behövdes ju verkligen kan jag lova, speciellt idag!



Är verkligen jättepigg och det är hur underbart som helst att vakna så tidigt :) Eller ja tidigt för att vara mig numera. Skottade rent vår parkering och gången in till huset. nu sitter jag här och surfar lite grann, tänkte ut och titta på nyhetsmorgon och göra mig lite frukost. Åh så härligt att vara uppe i tid.

Vid 11.30 skall jag in till Färgelanda igen, skall titta in lite recept som mamma har inne på deras lunchrum sedan skall vi baka idag och äta det efter smörgåstårtan mamma tar hem idag, mumma mums! Massa gott idag kan jag lova:) Men det är ju fredag idag! Pappa kommer även hem från arbetsveckan i Kungsbacka, shohoooo!


Mamma förra helgen (stylad av Jessica), innan hon skall på kalas hos en arbetskamrat :) Lilla Gucci är såklart med på bild hihi.

Och vet ni? Imorgon skall hela familjen handla i Nordby, vid Strömstad, alltid lika roligt att strosa där! Mamma fyller nämligen år på söndag så det blir en liten familjeutflykt! På söndag skall vi fira mamma och fika! Vilken helg säger jag :)

Ne nu blir det nyhetsmorgon med frukost och te.

Godmorgon alla där ute vart ni än befinner er!


Kommentarer
Postat av: Mia

Vilken härlig helg ni verkar få! Fy vad tråkigt med blötsnö, uscha!



Ha en jättemysig helg. Å hälsa grattis till mamma din från mig och freja =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback