Ny dag, nya krafter

Om 20 min börjar mattelektionen. Skall möta Maria vid skolentrén sedan skall vi tokräkna lite matte. Efter det åker vi till runemo en sväng där Maria skall träffa en kiropraktor och efter det åker vi hem till henne och Freja en sväng. Självklart hänger Ebba med på detta lilla äventyr :)

Nu sitter jag framför Simons dator och dricker en kopp kaffe. Eftersom hans dator var påknäppt redan kändes det bättre att sitta vid hans även om tagenterna sitter en halvmeter upp i luften känns det som mot min laptop haha! Nej nu skall jag kvista till badrummet och borsta tänderna för att sedan bege mig iväg till skolan som ligger max 2 minuter gångväg härifrån. Visst har vi perfekt läge till skolan? Så skönt att inte åka buss till skolan utan gå 5 min innan man börjar, perfekt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback