Bilfärd

Igår hände en nästan historisk, eller i varje fall två mycket härliga och roliga nyheter :) Maria gjorde ett slutprov på hela matte B kursen och klarade det! Grymt bra och roligt, Grattis Maria! Även jag lämnade in den sista inlämningsuppgiften och är klar med matte kursen hihi. Har kvar ett arbete i nk B (genteknik) och en argumenterande uppgift i sv b.

Idag skall jag, Simon och Ebba åka ner till mina föräldrar i Ödeborg och hälsa på :) Simon är ledig från sitt jobb över en vecka och jag skall ner och jobba i färgelanda på konsum i sommar :) Är jätteroligt att få jobba i sommar! PAckar det sista idag och lägenheten är full av grejer, haha grejer överallt känns det som, men som snart gör bilen full med grejer! Man har mer grejer än vad man tror ändå har jag redan hunnit slänga fyra påsar med kläder till Erikshjälpen eller vad det går till.

Nej nu skall jag packa mer! Simon slutar 14.00 och så fort efter det brummar vi ner genom Falun, Borlänge, Ludvika, Grängesberg (dalporten), Örebro, Mariestad, Götene, Lidköping, Trollhättan, Uddevalla och sedan ÖDEBORG!! :)

Ha en trevlig torsdag allihopa! :)


Kommentarer
Postat av: mia

Kör försiktigt! Och ha en trevlig bilfärd ner till Ödeborg. Jag och Freja kommer sakna er så mycket! Kram kram.

Postat av: Melinda

Hej lotta! Jag var hos er idag och lämnade ett papper i brevlådan, vad tråkigt att du är bortrest just nu för min del, men roligt för din del hehe...Jaja, du ser vad jag menar när du kommer hem :)

2009-05-14 @ 20:01:37
URL: http://melindalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback