fika utomhus

Oj vad mätt man blev efter fikan ute i solen! Mormor hade nämligen bakat en hm, vad skall vi kalla den? En marängtårta med chokladmousse och mandelflan på och tror ni den var god? Åt så man nästan fick ont i magen :-). Mums var det! Och det var så härligt att sitta ute och fika. Älskar det!

Ikväll blir en lugn kväll med Robinson på TV. Pappa och Rickard är på Ullevi på speedway med pappas vän och barn. Ja de har nog inte annat än väldigt kul alla grabbar :)

Nej nu skall jag läsa lite i Bli en vinnare med kognitiv coaching av Eva Rösz och sedan blir det tjejkväll (jag, Jessica och mamma) Ha en trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej Lotta! Är du klar nu med skolan? Har du lämnar in genitiken ännu?

/ Jeanette

Postat av: Mia

Men vad skoj att ni kommer hem nästa vecka, då måste vi ses! Ta en fika här hemma hos mig, och förhoppningsvis är det fint väder så vi kan sitta ute på balkongen :)



Det gick bra hos knotknäckaren kiropraktorn :) knakade rätt bra i både nacke och rygg denna gången oxå, och så fick jag skitbra tips på hur jag själv kan massera i nacken för att få bort värken. Men jag har en inflammation i hela höger ryggsida i muskeln där. Ska smörja med smärtlindring ett tag tills de ger med sig. Du får höra mer då vi ses :)



Jaaa jag hoppas verkligen att jag kommer in på skolan nu!!! Vi får hålla tummar och tassar allihop hihi.



Ha de så jättebra nu så ses vi snart. Kram från oss.



Ps: skulle du vilja färga håret på mig då vi ses? :) Vore jätte jättesnällt :)



2009-06-02 @ 19:19:21
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback