Fredagkväll och naturkunskapsboken i högsta hugg!

Heej kära läsare! :)

Ännu en dag full med plugg. Sitter här i soffan med uppslängda fötter och datorn i knät med faktiskt ett glas rödvin (fredagkväll hihi) och skall till att göra klart mitt naturkunskapsarbete om kroppens signalsystem ikväll. Dock har jag idag suttit med en fråga, den första dessutom och har tre och en halv fråga kvar, det vill säga ganska mycket. Men skall inte utveckla allt för mycket utan lägger mig på en stadig vg nivå för att få slutfört detta så snart som möjligt. Tur det är hockey ikväll som Simon har bokat på tv så att mina ögon inte faller mot tvns håll :)

Nu åter till nervsystemet. Ha en trevlig fredagkväll!

Jag vill också passa på att önska er en trevlig helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback