Gröna sköna tisdag

Hej sköna tisdag som bjudit på en lugn dag!

Ja dagen har varit riktigt lugn och härlig. Tänkte plugga mycket idag men jag kom inte jättelångt. Får bli ännu mer i veckan så det blir klart någon gång! Har ju bara uppsatsen i genteknik i naturkunskapen och den argumenterande uppsatsen i svenskan kvar. Jag och Simon åkte även in till Färgelanda en sväng, fikat ute i det härliga vårvädret och ja sedan har det varit en lugn och mysig kväll med familjeumgänge och tv. En riktigt lugn och skön tisdag med andra ord.

Här kommer en liten söt bild på katten Frasse och Ebba (som förövrigt är ganska dryg på katterna hehe)


Imorgon skall jag provjobba på konsum mellan 07.30-12.00, Det skall bli väldigt roligt och jag längtar att få jobba i sommar! Kul, kul, kul skall det bli :) Schemat börjar 3 juni så nu skall det tränas kassa och plu-nummer!

Nu är det läggdags så godnatt på er allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mia

Men vilken mysig dag ni verkar haft. Hoppas att det går bra att provjobba idag :) Jag är barnvakt åt Johannes nu, Nettan jobbar mellan 8-14. Men just nu är jag ensam, för Johannes mormor kom och hon skulle till Edsbyn och handla och självklart skulle Johannes följa haha!



Här är det strålande sol idag :) Vad har ni för väder? Gu vilket gulligt kort det var på Ebbabebba och katten, charmigt!



Kram från oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback