Jobb och roadtrip

Ja det har dagen bestått av idag :) Jobbade mellan 07.30-12.00 som sagt men chefen frågade om jag inte kunde jobba över till 14.00 och självklart tackade jag ja till det. Aldrig fel att lära sig ännu mer och komma in i kassavanan!

Efter jobb åkte jag hem en sväng och fikade med alla (mormor hade kommit med en slags stor weinerbulle hihi) och sedan var det dags för mamma istället att jobba kvällsskift. Då passade jag, Simon, Jessica, Rickard och lilla ebba på att ta en roadtrip. Först åkte vi till Bengtsfors där Simon ville titta lite (flera filmer har spelats in där och han ville se miljön), så visst självklart åkte vi dit! Vi stannade till vid godisfabriken och åt sedan mitt i Bengtsfors på en pizzeria. Det härligaste var att vi satt ute, ute i friska luften och det var så härligt! Tänk att det är sommar alldeles alldeles snart! :) Kan man bli gladare? Efter käk i magen åkte vi vidare in i Norge bara sådär och åkte till Halden. Självklart satte vi på låten Alexander Rybak med Fairytale när vi kommit över gränsen och fick gula mittsträck i körbanan istället för vita :) Vi stannade till i Norge en liten stund och åkte sedan hem igen. Kringelikrokväg uppför och neför dalar, alltså jättemysig väg!

Här kommer lite bilder från vår lilla roadtrip på kvällskvisten.
 



Hoppas ni också haft en alldeles bra onsdag! Nu blir det en lugn kväll med lite tv innan läggdags :)

Kommentarer
Postat av: Eleonor

hehe gud vilken trevlig dag du verkar haft:):) Och mysigt sällskap också=) Träffade din lillebror förra veckan tror jag när jag var påväg hem hehe=P han kom fram och pratade:) han e för gullig=) Kommer ihåg mig iaf=) inte illa=)



Idag har jag jobbat på gustafsberg på margeretegärdes bal=) mellan 13.00 -23.40=)



Miss ya tjingeling!!

Btw jag får min blogg designad just nu så när den e klar kommer jag att börja skriva igen:)

Postat av: mia

oj vilken dag :) vad mysigt! de är ju så fint i norge.. hur lång tid tog det att åka dit då?



2009-05-21 @ 10:02:22
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: mia

haha jag igen som är här och klottrar.. såg din kommentar på min blogg nu :) jag och johanens var ute igår en sväng i hans trädkoja och pyssla sen satt vi på bron och fika lite, hann inte med så mycke mer innan han följde med mormor sin till edsbyn :)



idag håller jag på och tvättar och ska städa lite, imorgon åker jag, pappa och monica till anders, anna, alfred och lilla viola och hälsar på, på eftermiddagen :) sen lör-sön har jag inget planerat ännu!



vad ska ni göra ihelgen då?

2009-05-21 @ 10:05:11
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: Charlotta Claesson

Hej Vännen. Nu har jag gjort en egen och personlig blogg. (Bara så du vet)

Ha en fortsatt fin dag!

//Lotta

2009-05-23 @ 22:22:53
URL: http://corbata.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback