Lista

Hur många gånger har du varit kär? Jag har sett det som tre men nu när jag verkligen är kär så av erfarenhet säger jag en. Det tar ett tag att bli riktigt kär!

Favoritgodis: Det mesta faktiskt. Både fikabröd, lösgodis och chips/ostbågar, glass. Har perioder.

Coolaste stad du har besökt: New York absolut!

Action eller Skräck? Action är ett självklart val. Usch för skräck! Har svårt för det..

Vill bli när du var liten: Veterinär

När fick du din första kyss: När jag gick i åttan, hade nog hunnit fyllt 15 år till och med.

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet? Blyg, sportig och halvpluggis.

Vad är du beroende av? lypsyl och kaffe :)

Dagens roligaste händelse: Marias humor idag hahaha!

Dagens tråkigaste händelse: Kan faktiskt inte komma på något. Dagen har varit bra och jag är superglad.

Dagens humör: Glad och pluggsugen!

Vilka tv-program följer du? Desperate Housewives, Robinson, söndagsparty-med Filip och Fredrik, Färjan.

Vad gillar du mest med dig själv? Att jag mestadels är positiv och försöker se det möjliga i saker och ting.

Vad gillar du minst? Mitt minne och att jag är dålig på att ta kritik. Måste träna på!

Vad är det roligaste du vet? Oj det är så mycket här i livet som är roligt :) Men det roligaste jag vet är att göra saker jag tycker om! haha.

Har du något motto? Lev livet!

Hemlig hobby? Stickning? men inte så att jag håller det hemligt..

Något vi inte vet om dig? oj hm, jag är så öppen om mig själv och berättar gärna. Läre tänka..Att jag sover med strumpor ibland!

Vad ångrar du? Att jag slutade träna. Nu är det svårt att komma igång igen.

Vad önskar du? Att jag hade mycket bättre minne och var mer lättlärd vad gäller studier.

Vad klarar du inte dig utan? Lypsyl, mobilen, familjen, datorn, kläder m.m. Listan kan bli lång..:)
Vad gör du helst en vardag? Gör nytta blandat med saker jag tycker om!

Vad gör du helst en lördagskväll? Umgås med familj och vänner, äta gott, se film ut och ha roligt.

Vad har du mest av i din garderob? Underkläder!

Drömjobb? Det har jag inte riktigt kommit på ännu. Är en person som vill prova yrket innan jag uttalar mig men något inom ekonomi eller affärsyrket.


Kommentarer
Postat av: mia

Roligt att läsa dina svar :)du har oxå svarat bra ju! Vi ses imorrn.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback