Ny vecka

Nu är det måndag igen, en lite regnigare måndag än vad vi blivit bortskämda med nu tidigare :). Skönt med lite regn faktiskt och jag tror naturen blev jätteglad över att det äntligen kom lite nederbörd. Idag blir en ren pluggardag. Lämnade äntligen in elläran igår, fick hjälp av pappa som hjälpte mig att förstå lite begrepp. Känns jätteskönt och jag hoppas det inte behövs läggas till några kompletteringar.

På eftermiddagen skall jag och Ebba till Viksjöfors och hälsa på Maria och Freja. vi skall plugga, plugga, plugga! Hon har ett sista prov i matte b och jag skall sitta med nk b, rörelseapparaten (skelett, muskelatur och leder) och eftersom Maria vill bli sjuksköterska finns det väl ingen bättre att fråga än henne? :) Japp det blir min dag detta! Simon har längre skift nu eftersom de jobbar in fredagarna på smedjan. Så runt 13.30 börjar han och går av 23.30. Långa pass men en ledig fredag tackar man ju inte nej till :).

Nu åter till kaffekoppen och pluggandet!

Ebba förra veckan, 6 månader :)


Ebba dagen vi tog hem henne, 8 veckor :)

Kommentarer
Postat av: mia

Hihi ja klart att jag hjälper dig med ett sådant intressant arbete :) Ni är så välkomna senare idag.

Postat av: mia

Nu såg jag bilderna hahah! Meen gu så fin Ebba blivit, har sån fin färg i pälsen, man tänker inte på de då man träffar henne utan det kom fram så fint på kortet! Jättefin är hon. Lillpluppan :)

2009-05-04 @ 10:10:04
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback