Söndag

Idag är det söndag igen och inte vilken söndag som helst, utan våra grannars nationaldag i öster. Ännu ett grattis till Norge som vann igår, vad roligt!

Idag gick vi upp vid 09.30, tog en morgonpromenad med Ebba och sedan gick vi alla (jag, Simon, Jessica, mamma och hundarna) ut i solen en stund och satte oss till det blev lite väl kyligt av blåsten. Om en stund skall vi se reprisen av Eurovision då jag och och mamma inte kom hem förrän 21.30 och hade missat den första halvtimman eftersom mamma jobbade igårkväll och jag provade på. Det var jätteroligt att prova på igår och med lite träning så skall jag nog snart kunna klara mig ganska bra själv.

Nej nu ut till tvn en stund denna härliga, sköna söndag med många repriser! Vill ju även inte missa desperate housewives avsnittet från i tisdags haha! Mycket tv idag blir det nog..


Kommentarer
Postat av: Charlotta

Hej!!

Hörde att du va i stan av Hanna som tyckte vi skulle hitta på nåt alla tre. Men jag flyttar hem nästa helg! Hur länge stanar du???? Kram

2009-05-17 @ 16:05:41
Postat av: mia

Ja fasiken vad kul att norge vann igår, det var han värd :) e nog lite smått förälskad i han hahahah! Vad kul att det gick bra att jobba igår, du ska se att det kommer gå galant i sommar :) Vi saknar er här uppe, så tomt utan er ju :(



Idag har vi varit ute i solen hela dagen lång, har målat och grillat, mysigt! Tog även en tur till mammas grav med lite blommor som jag plockade hemma på pappas gård, åkte vespa.



Ha det så bra så höres vi! Kram från mig och Frejafis som saknar er så :)



Postat av: mia

haha jag igen, glömde fråga vart du tagit kortet du har i denna inlägg? Fint kort.

2009-05-17 @ 19:37:42
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/
Postat av: mia

jag målade ett utedass som pappa snickrade ihop åt ett par stefan och maria, som han känner, och för det fick jag 500 kr :) bra till stockholmsresan som närmar sig med stormsteg! längtar såååå!

2009-05-19 @ 17:33:12
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback