Städning med lillebror!

ja det är precis vad jag och Rickard har haft för oss den senaste timmen om inte två. Jag har rensat ur och torkat rent ett skåp och Rickard har röjt i sitt rum. Duktig lillebror :) Han poppade musik på hans dator och det var en väldigt blandad kompot måste jag säga! Han hade massa bra städmusik, allt från Markoolio och Darin till ACDC och technomusik och en del rock + gamla goda hårdrocklåtar :) Ja jag kan inte annat än att säga att städning skall man göra till musik! Rickard är inte den som har låg volym heller, haha!

Om en stund kommer mormor hit då hon varit i stan idag och handlat med två vänner. Hon fyndade lite fika och sedan skall vi äta färskpotatis med färsk makrill och spenat! Herregud vad gott! Det var inte igår man åt det och oj så gott det skall bli hihi.

Klockan 17 är det möte för oss sommarvikarier på konsum, skall bli roligt. Förhoppningsvis får vi det vi behöver innan vi börjar som bl.a. arbetskläder och dylikt. Igår fick jag gå med på en kväll och stänga och det var sista provdagen. Nästa jobbdag enligt schema är på onsdag och då jobbar jag kväll med mamma :) Kul kul!

Nu snart kommer mormor och mamma kommer hem från jobbet. Fika står på schemat och sedan matlagning! Namnam.

Hoppas ni får en fortsatt trevlig torsdag :)

Lillebror Rickard på Danmarksresan 2008


Kommentarer
Postat av: ellie

låter som en härlig dag:)

Postat av: Mia

håller med ovanstående, låter som en jättehärlig dag! jag har oxå städat idag och poppat p3 :) det regnade och var kallt tidigare idag men nu sitter jag ute på balkongen med bärbara datan i knäet och solen skiner igen, varmt och härligt!



guuu så gott med färskpotatis, makrill och spenat, muuuummmms!! nu blev jag hungrig ju haha!



ha en bra kväll. kram från oss!

2009-05-28 @ 18:50:07
URL: http://smultronkyzzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback