tvätt/pluggdag!

Idag har vi tvättid mellan 11-16 och tänk så skönt och glad man kan bli av att ha tvättat rent allt i tvättkorgen :) 6 maskiner blev det, d.v.s. det var ett tag sedan vi tvättade sist haha. Eller ja en och en halv vecka sedan. Tydligen använt extra mycket kläder nu och så körde vi både sängkläder och en tvätt med handdukar idag också.

Idag blir även denna en ren pluggardag, därav väldigt ointressanta blogginlägg. Skall bättra på detta fram mot sommaren då jag har mer tid och har tid att ägna åt annat än plugg :) Fick av mamma igår reda på mitt junischema och fick sju tider uppskrivna hihi. Alldeles lagom. Mycket ledigt men också en del jobb. Jag blir faktiskt både jätteglad av att få jobba mycket i sommar eller lite, det spelar ingen roll och kul skall det bli att få jobba på konsum! Har aldrig provat på affärsyrket tidigare så det är väldigt spännande och något man ser fram emot.

Nej vet ni vad? Nu väntar tvätten på mig nere i tvättstugan. Skall slänga in underkläder i tumlaren. Tror tumlaren med strumpor är klar nu. Hoppas! Skall vara ute kl 16 och då hoppas jag allt har hunnit torka!
 
Sedan till rörelseapparen som innehåller bl.a. vårat skelett och muskulatur. Plugg plugg plugg!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

hehe tvättdag här också faktiskt men just nu bakar jag bullar=D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback