Ännu en...

Härlig dag! :)
Sitter nu och har precis ätit kvällsmat i form av varmt te och skinksmörgåsar med gurka på, mums! Sitter även och läser igenom tredje kaplitet i marknadsföringsboken som förövrigt är ca 800 sidor tjock. Spännade men VÄLDIGT mycket att läsa. Tur vi blev varnade med det redan nu så man inte halkar efter.

Idag började dagen med biblioteksinformation en timma och sedan började vi plugga med marknadsföringens första tillämpningsuppgift som skall vara klar och lämnas in skriftligt på onsdag. Jag, Sofia, Josefon och Anders är en grupp. Vi kanske även ev. få en till gruppmedlem då vi egentligen skulle vara fem stycken. Kapitel 1-4 skall vi läsa och göra diskussionsfrågorna till dem. Mycket, mycket att läsa! ca 150 sidor, och så är litteraturen på engelska. Tur kursen är intressant :) Älskar verkligen att plugga! Men ibland kan det bli lite vääääl stressigt. Har iallafall bokat upp en del av helgen med plugg. Det behövs. Vi läser ju även ekonomistyrning parallellt och det är bra. Bra att ha två kurser på 10 veckor istället för att ha 5 veckor per kurs.

Idag efter skolan drog jag och Sofia och tränade igen. Superskönt! Denna gång testade vi att träna på friskis&svettis, ki-box. Helt skönmör i kroppen haha! Har ju som sagt inte tränat på ca två år har jag kommit fram till nu och då tränade jag bara på gym i ca en månad. Fy skäms! Det är ju så sköööönt och jag känner verkligen hur endorfinerna frisläpps i hela kroppen :) Så jävla skönt! Varför slutar man? Härligt att man sparkats igång igen iallafall och jag hoppas jag nu kan hålla igång minst en gång i veckan iallafall! Det är också en sporre och mycket roligare att vara minst två. Bra motivation :)

Nu skall jag fortsätta läsa i den engelska marketingboken och sedan äre läggdags! Imorn skall vi ses i gruppen och plugga :) Roligt att vara i skolan och plugga!

Hoppas ni haft en jättebra torsdag!

Och när man gör sin kvällsmat får man passa på att vara lite kreativ. Jag gjorde en gubbe på min smörgås! Mycket roligare att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback