dagen idag

Idag har vi träffats igen. Jag menar jag, Sofia, Josefin, Anders och Jonatan och pluggat marknadsföring. Klockan 9 till 17 (eller till fyra kankse, då det sedan övergick till allmänt prat, haha!) Men nu är vi snart klara med tillämpningsuppgift två som vi skall diskutera om nästa vecka.

Imorgon har vi tagit oss en ledig dag och då skall jag och Simon till Överby över dagen för att strosa runt. Lite julhandel som julklappar och lite julfint till lägenheten kanske. Håller på att leta efter ett par juliga gardiner till köket. hm.. men det enda jag vet är att jag vill ha panelgardiner. Sedan letar jag efter ett par vinterstövlar utan klack, och annat kul man kan stöta på. Sedan på kvällen blir det bio i Trollhättan. Twillights andra film new moon. En riktigt rolig dag med andra ord :) Åhhh så härligt!

Nu ropar potatis- och purjolöksoppan på mig! Ha en trevlig tisdag!

Och föresten, glöm inte att leva livet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback