Wieho!

Det är kväll. Sen kväll och jag skall lägga mig nu efter jag flyttat mig härifrån och fått stängt av datorn. MEN det är en sak som hänt idag. Jag har nämligen gjort min första salstentamen och jag gick därifrån nöjd! :) Jag hoppas att det räcker! Gjorde alla uppgifter varav 4 av 8 var jag osäker på. Även de andra funderade man över men jag gjorde alla och avslutade alla uppgifter. Bara det räcker till ett godkänt. Då skall det firas! Nästa tenta går av stapeln på torsdag och då är det på kursen organisations- och vetenskapsteori. Skall möta upp Sofia kl 10 i skolan imorn och plugga till tentan. Ja det blir mycket mer gjort i skolan än om man sitter hemma, iallafall för mig. Haha ja då finns det mycket annat kul man kan göra, men i skolan går man in i sin "arbetsroll" och pluggar då mycket flitigare och med bättre motivation. Tur skolan bara ligger 2 min gångväg härifrån :) perfekt! Och öppet alla sju dagar i veckan, också perfekt!

Nej nu skall jag göra mig ordning för sängen! Godnatt.

En glad Lotta idag! Simon en buse! Men nyfiken får man gå ett tag innan resultatet kommer från tentan. Och jag som är så nyfiken!

Kommentarer
Postat av: Lotta

För det första Lotta. Jag vet inte vad din tenta handlade om men jag vet redan att det gått bra för dig för att du är så grym.



Bilden. Ni två är för söta alltså.

2009-11-03 @ 08:14:40
Postat av: Mia

Har fått den av Monica, är hennes soffa. Ja nu ses vi imorrn :) Vad skoj det ska bli! Haha ja de är bra att du har mobilen tillgänglig :) Kram.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback