Kanelbullens dag

Ja det är det idag och det märktes redan igår! Jag jobbade som sagt igår och på konusm bjöds kunderna på kaffe och kanelbulle. Det stank till kassan vill jag lova och kunderna var gladare, stod och hängde i butiken och pratade och ja det var SKITKUL att jobba igår! :) Det var även väldigt mycket billigare med potatis, lök, morötter och rödbetor så folk handlade som aldrig förr! Kul! Det är roligt när det är mycket folk i butiken. Dock är det inte så mycket kunder på kvällarna. Mest godis, chips, läsk handlandet till en myskväll hemma eller fest.

Idag är det städdag och så skall jag och Simon även en sväng till Överby. Strosa i affärer och handla. En härlig söndag med andra ord :) Nu är det tandborstning!

Trevlig söndag allihop!

Kommentarer
Postat av: Lotta

hej lotta!



vad kul att ni bjöd på bullar i affären :) Själv stod jag och daniel på 7eleven, drack kaffe och köpte kanelbulle. Det fungerar också haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback