Ödeborg- och veterinärbesök

Idag, eller rättare sagt igår kväll åkte jag och Simon till Ödeborg och hälsade på min familj till idag. Vi åkte dit p.g.a. att hundarna (Ebba och Gucci) skulle vaccineras idag i Högsäter och så passade jag och Simon på att hälsa på där en stund extra :). Nu är vi i Trollhättan igen och det kommer vara tentaplugg för hela slanten nu de nästkommande dagarna. På måndag och torsdag nästa vecka äger tentorna rum och det är en hel del som skall repeteras och sätta sig. Jag är ganska nervös! Sedan på Onsdag nästa vecka kommer Maria från Viksjöfors hit och hälsar på över helgen. Skall bli superroligt! Längtar till hon kommer, och ja vi har planerat en hel del och flyttat hit extrasängen redan. Haha!

Har även hunnit med att bada Ebba idag och jag måste säga att hon är jätteduktig att duscha. Hon älskar det inte men hon är så snäll och bara står. Vår goa lilla Ebba som nu redan är ett år :)







Nu är det kväll, snart läggdags! Ebba har redan lagt sig. Stensover i soffan :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Hihi vad söt hon är gofisan! Jag kan gärna passa henne när ni är i skolan å har tenta :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback