Solsken

Ha ganska nyss klivit upp, till solsken utanför! Det är verkligen fint och friskt ute nu :) Vi ville sova ut men inte fööör länge så vi hade väckarklocka ifall att. Väckarklockan är världens bästa uppfinning, eller en av dem enligt mig! utan den vet jag inte vad jag skulle göra. Har väckarklocka varje dag! Skulle jag inte ha det kan jag sova hur långe som helst, och jag blir trött och seg hela dagen. Nej tack, jag ju vill upp på morgonen. Älskar morgonen. Den är så mysig och lugn och så är nyhetsmorgon ett måste numera på fyran. 

Idag är det inga föreläsningar, men det är egentligen hemmastudier/tentaplugg nu. Men idag blir det inte så mycket plugg utan om en stund åker jag, Simon och Ebba hem till min familj och spenderar dagen där. Jag skall till tandläkaren på kvällen (kl 18.00), och åker till Trollhättan efter det igen. Då hänger syster Jessica och Gucci med hit till helgen. Kul :).

Nej nu blir det frukost (det nybakta pumpabrödet från igår), mjölk och en kopp cappuccino efteråt. Självklart är nyhetsmorgon på!

Kommentarer
Postat av: Mia

Blev brödet gott? Låter gott ialf med pumpabröd. Här är det också solsken idag, ska ta en promenad snart nu! Kameran får följa med idag :)



Hoppas att det går bra hos tandläkaren.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback